exciting stuff - Reisverslag uit Valletta, Malta van Cas Lier - WaarBenJij.nu exciting stuff - Reisverslag uit Valletta, Malta van Cas Lier - WaarBenJij.nu

exciting stuff

Door: koningcas

Blijf op de hoogte en volg Cas

27 April 2012 | Malta, Valletta

Malta has been good to me. I'm stil meeting a lot of new people and going to new places everyday. Last week i went out twice on saturday and wednesday with the two dutch girls from my apartment. It was good fun and i got a good picture of the nightlife in St. Jullians. The weather is becoming beter and better, with temperatures above 20 degrees all week. Spending most of my free time on the beach is obviously the most logical thing to do here. I also started seeing more of the island by going to golden bay on the Northern part of Malta. Next week i'm also going to Gozo( a small island north of the main island) with one of the dutch girls. The most awesome thing that happened this week took place in school. A classmate and I were discussing what places we wanted to visit while staying in Malta. Places like: Tunisia, sicilly and spain. My teacher then told me that flying to Spain was very cheap. And it so happens that my best friend is staying in Spain. So i talked to him and i'm going to visit him in Valencia on the 10th of may till the 12th of may. I have a lot of exciting things plannend in the coming couple of weeks, so i have a lot to look forward to. I want to thank you all for reading my progress and for your kind comments. I sent some photo's from St. Jullians and golden bay to my dad, so that you can see how my world looks right now.

Love from Malta. x



  • 27 April 2012 - 20:03

    Marius:

    Hoi Cas,
    Ik begin toch wel jaloers op je te worden. Nu al op het strand en veel vrije tijd met leuke mensen. Leuk dat je al zo veel onderneemt. Ik ben natuurlijk ook heel nieuwsgierig naar wat plaatjes. Ik heb net wat foto en video 'space' bij waarbenjij.nu voor je geregeld. Ga je je volgers nu met wat plaatjes verblijden :-)? Laat me maar weten als ze er op staan. Hoef je het ook niet meer via je vader te doen. Lijkt me handig, toch? Alright, keep on having fun and see you later.
    Groetjes uit een te koud en nat Delft

  • 28 April 2012 - 12:33

    Marjon:

    Hallo lieverd,
    dat klinkt weer heel goed allemaal. Leuk dat je Niels inmiddels gesproken hebt en dat je er langs gaat.
    Ben benieuwd naar de eerst plaatjes van Malta. Gisteravond Sanne naar Bep gebracht, Marijn is werken, papa zit boven aan het geboortekaartje voor Lé en Marcel te werken en ik zit nu naar buiten te kijken waar het grijs en grauw is, het lijkt wel herfst. En jij zit lekker in de zon! Ik heb nu een week vakantie en hoop dat het volgende week een beetje beter wordt. We zien elkaar wel weer via skype, veel plezier het weekend (zal je je goed insmeren, jongen:-) en tot gauw,
    XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cas

Actief sinds 23 Maart 2012
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 7905

Voorgaande reizen:

08 April 2012 - 16 Juni 2012

malta goodlife travels inc.

Landen bezocht: